jag orkar inte vara jag

Att du ständigt påminner mig om mina misstag får mig att mer och mer känna mig som världens mest hemskaste person. Du får mig att må så fruktansvärt dåligt när du håller på sådär. Det går inte en minut utan att jag påminns om det. Jag gjorde fel, ja jag vet det. Jag har ständigt behov av att visa mig som glad i skolan och hemma, men jag är fan inte glad! Jag gråter just nu ska du veta. Inte bara för att det känns som att jag förlorat min bästavän utan också för att du jämt och ständigt måste påminna mig om det jag hatar mig själv för just nu!

Var hemma hos hanna efter skolan med Sara. Vi lyssnade på musik och drack te och hade det mysigt. Skoldagen gick någolunda okej. I morgon är det förhör i No, så måste läsa lite mer nu ikväll innan jag somnar. Men först ska jag duscha riktigt jävla länge. Låta huden bli russin och få kroppen alldeles illröd av det varma vattnet. Orkar med någonting just nu. Magen gör ont hela tiden, mitt huvud bankar och jag går ständigt runt med en massa bildspel som gör att mitt jag får en stor fet klump i magen. Orkar inte mer, orkar inte vara glad, orkar inte vara den fanny banny som jag brukar vara, jag orkar helt enkelt inte. Jag är ledsen.. men det är såhär det får bli, jag orkar inte mer.

Frida, du ska veta att jag alltid kommer älska dig. Hur du än väljer att göra. Hur du än bestämmer dig för att fortsätta ditt liv, med eller utan mig, så ska du veta att jag älskar dig! Som min syster och som min bästavän. Du kommer alltid vara nummer ett för mig, alltid. Oavsett vad du tror. Du betyder mer än du anar.. Förlåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0