levande material, great!

Har precis slutat mitt samtal med Hanna. Jag ringde och väckte henne, för jag vågade inte gå på toaletten utan henne vid mitt öra. Jag driver inte med er, jag är svinrädd! Det värsta är att vi har trä trappor i vårat hus.. vilket är levande material, och kan låta ibland. Skit kul nu när jag sett den här filmen och allt! Toppen.. verkligen.

Hur som helst. Jag kommer inte kunna somna på ett bra jävla tag, så ska sätta på Lotta på Bråkmakargatan och försöka tänka på annat. Ja, jag tycker om barnfilmer! Mobba mig inte, thanks! ;) See you!


gammal sovbild från en kväll med Hannisen


Kommentarer
Postat av: hanna

du skrämde upp mig med :(

2010-01-12 @ 21:10:59
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0