Make up store

Nu är jag hemma igen. Ikväll ska jag försöka att somna tidigt (hur fan nu det ska gå eftersom jag vaknade för 3 timmar sen -.-), sen ska jag lyssna på massa musik och kolla på film.

Sen i morgon ska jag upp i tid och träffa Hanna och Sara och åka in till stan. Ska bland annat på privat sminkkurs på Make up store i morgon också. Sen fick jag ju presentkort på 200 kr på make up store, så ska spendera dom på en gång då. Ska bli trevligt!

Nu ska jag duscha och fixa mig lite fräsh och bädda rent i min stoora sköna säng och pumpa hög musik med mina nya högtalare! Puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Då får du sminka mig sen, gärna galet :D!

2010-01-06 @ 23:39:50
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0