Mitt lilla nattmål

Åh, sådär! Nu är allt fixat. Har duschat, smörjt in mig så jag inte blir torr, använt ansiktsmask, städat rummet och bytt lakan. Nu känns allt som nytt igen! Skit skönt att gå och lägga sig i en nybäddad och skön säng.

Om jag ska vara ärlig så är jag lite trött faktist. Tänkte sätta på The proposal (som jag aldrig såg förut) och äta en liten natt macka och té. Gosh, visst låter det mysigt?! Ja, det tycker jag i alla fall. Men nu ska jag kila och göra mig mitt lilla nattmål. Puss och kram, vi hörs tidigt i morgon bitti innan jag drar till plugget..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha tycker du :) Hehe, jag vet inte redigt om ni skulle förstå min småländska ;D haha. Men det kanske jag kan försöka få till ett någongång, om jag vågar vill säga ;)

2010-01-11 @ 00:13:27
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0