Paranormal Activity

Jag är helt förkrossad. Hanna, Sara och jag kollade på Paranormal Activity och jag kan säga att den var så läskig att jag inte vågar somna. Jag grät när jag kom hem för att min mamma sa att jag fick sova själv uppe på över våningen inatt. Nej, det handlar inte om att jag är en fegis.. Jag älskar skräckfilmer och brukar inte alls bli rädd, men med tanke på vilken respekt och tro jag har på det övernaturliga, de vill säga andar, spöken och sånna saker. Jag har sån fruktansvärd respekt för dom. Kommer inte bli mer bloggning idag, har inte så mycket att säga. Ska väl mer ägna mig åt att försöka ta mig till toaletten och tvätta bort sminket och sedan ta mig tillbaka till rummet utan att det händer något. Wish me luck, hoppas vi ses! (a) :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0