peace, love and understanding

Varför har jag varit off idag? Jo, för jag har varit sjuk. Jag vaknade inatt och spydde och mådde inge bra alls. Ja, ni kanske tycker jag är snuskig för att jag skriver ut det, men det är min blogg, jag skriver vad jag vill, sådeså ;)

Men i alla fall, under dagen har jag bara sovit, kollat på film och läst. Inte haft så mycket att skriva om, så kände att det inte var någon idé alls. I morgon är det skola för mig i alla fall. Känner att det inte är så kul att ligga och snora här hemma. Mår jag dåligt i morgon är det ju bara att ringa mamma och säga att jag går hem.

Klockan är mycket, men jag är inte speciellt trött. Tänkte sätta på paradise hotel och försöka somna. Om det nu går eftersom mamma och jag kollade på freddy krueger idag, hehe. Jodå det kommer jag, den var ändå så fejkad så läskig var den ju inte direkt. Satt mer och garvade när han kom fram på tv rutan eftersom han ser så knasig ut, haha. Men nu ska jag kila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0