som pricken över i:t

Nu alla gummor och gubbar, nu är jag klar med allt.. nästan. Har precis ätit frukost, sminkat mig och klätt på mig. Håret är inte att göra så mycket åt, det står åt alla håll hur jag än gör, haha. Men nu ska jag kila ner och ta en liten frukt som pricken över i:t, eller vad säger ni? Yes, det kör vi på.

Hörs senare när jag kommer hem från skolan. Är ganska taggad om jag ska vara ärlig. Somnade i tid (helt otroligt!!) och gick upp i god tid nu på morgonen. See you later, kiss and hugs!


Tönt bild tagen för cirkus 10 minuter sen?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha :) Åh bor du i vår huvudstad? Jag måste fråga nu när jag ska flytta upp, lär man sig staden fort? :)

2010-01-11 @ 19:09:32
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0