SUPERKRAFTER?

Loggade in och såg att dom ändrat massa skit där allt står, utkast, kommentarer m.m.. SKIT FULT! Det var verkligen inge snyggt! Hoppas dom ändrar tillbaka, för det var fan så mycket enklare och smartare innan.

Aja, nog med skit till blogg.se, jag har vaknat flera nätter i rad nu av att jag drömt världens skumaste drömmar, bland annat att jag var vuxen och min pojkvän var inblandad i ett jätte rån och hade typ superkrafter?! Ah, ganska nice var dom ibland, men inte jämt. Har drömt flera sånna där konstiga drömmar hela veckan.

Jag är skit trött, skulle helst vilja sova nån timma till.. Funderar starkt på att göra det faktist. Aja, vi får se hur det blir. See you later, alligator


Bild brist för tillfället, så ni får väl nöja er med denna bild från julafton


Kommentarer
Postat av: hanna

Du har fått en award av mig! Kolla på min blogg för att får veta mer =)

2010-01-28 @ 15:36:33
URL: http://hannasch.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0