A W A R D

Jag har fått denna award av: Hanna

Den som får denna award ska göra på detta viset:

1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka till personen du har fått den av.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

- Jag pratar i sömnen och kan få för mig en hel del massa rackartyg när jag sover, hehe.

- Jag haaaaatar hajar! Min lillasyster satte en bild på en haj som gapar framför facet på mig, och jag skrek och drämde till boken så den flög till andra sidan rummet.. Så få inte för er att visa mig några hajar..

- Jag har alltid drömt om att bli servitris. När jag var mindre fick jag ett sånt där förkläde som sitter vid midjan på alla servitriser, och penna och block och kapsylöppnare som hängde och dinglade på förklädet. Varje gång vi hade gäster så övade jag för att lära mig. Men min dröm gick i kras efter att jag fick mina jävla eksem som jag har i armväcket när jag väl börjar klia. Tyvärr så kommer jag aldrig att bli servitris.

- Jag sjunger i duschen! Är du hemma hos mig någon gång och jag ska duscha.. aa då är det bara sätta dig utanför, för en hel konsert väntar ;)

- Jag älskar Astrid Lindgren's filmer! Som Saltkråkan, Ronja Rövardotter, Pippi långstrump, Emil i lönneberga och Lotta på bråkmakargatan! Det kallar jag kärlek <3

- Jag är som Hanna.. Pratar heeeela tiden! Spelar ingen roll om vad eller när, jag bara pratar. Det kommer bara massa ord ur munnen utan att jag tänker på det ibland. Har jag åkt någonstans själv där det är en lång väg dit.. Då har jag en massa att ta igen när jag väl kommer fram.. Fråga bara Martin & Frida -.-

- Det sista intressanta är att jag inte kan komma på någon 7e intressant sak om mig, mohahaha


De personer som jag vill ska få denna award är:
Frida, Louise, Hanna (haha), Sara, Lena !! (jag känner inga fler som bloggar tyvärr)

Kommentarer
Postat av: Frida

nooooo jag orkar inte :'(

2010-01-28 @ 17:04:11
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0