words is all i have

Godmorgon på er! Sovit gott? Vilken tur att ni har det, för det har inte jag. Sovit jätte dåligt :/ Men det är inte så mycket att göra något åt. Får väl försöka somna tidigare idag så kanske det går bättre? Ja, vi får hoppas det i alla fall, haha.

Sitter och lyssnar på Ronan Keating - Words. Har blivit beroende av den! Den är så vacker. Om ett litet tag är det dags att dra sig mot skol.. nä där får det fan räcka! Ursäkta mitt ordval men det är inte ett fint ord, och svära är inge bra! Men vi hörs sen när jag kommer hem. Antingen ska jag bara hem efter skolan, eller så kanske jag.. hittar på något annat helt enkelt, haha. Men nu kära vänner ska jag fortsätta lyssna, kiss and hugs


usch.. minns ni när det var så äääckligt mycket snö? Tur att allt börjar gå bort, hoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0