you can light up det dark

Sådär.. Har nu tagit bort all dålig musik från min telefon och laddat ner nytt. Äntligen har jag rensat bort alla dåliga skit smårappare som sjunger att flickvännen gjort slut eller livet e skit, slut på det! Nu j*vlar är det riktig musik i min telefon. Tummen upp för det (y)

Hade min tid bokad idag klockan två. Fick stressa som fan eftersom jag vaknade en halvtimme innan bussen gick. Kursen gick jätte bra. Har lärt mig lite granna faktist. Köpte med mig hem en spray som man först rengör ansiktet med och som man sedan sprutar i ansiktet efter att jag har sminkat mig för att hålla allt kvar under hela dagen, sen köpte jag två ögonskuggor, ögonbrynsögonskugga, sminksvampar och fick bland annat en liten sminkväska på köpet. Ska senare köpa med mig lite fler grejer. Här kommer lite bilder ifrån igår.

Gårdagens outfit

Caffe Latte Choklad på Wahne's Coffee

Sötaste Hanna fikar :)

Hihi, Sara :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hah, jag och hanna o. var oxå där, ;)

måste typ varit precis innan er :D <33

2010-01-09 @ 17:41:36
Postat av: johanna

jag och hanna .O var oxå där ;D

måste varit precis innan er :D <333

2010-01-09 @ 17:42:36
Postat av: Fanny

Svar till Johanna:

Vi var där i förrgår. Alltså 7 januari :D

2010-01-09 @ 17:50:42
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0