MYCKET KÄRLEK HÄR!

Shit Pommes! Mycket kärlek här i bloggen från min sida. Känner ibland att jag måste skriva av mig bara. Har så mycket känslor som ligger och gror inombords. Och det kan faktist lätta lite genom att skriva ner vad jag känner. Även om jag inte nämner några namn, så vet vissa vem det handlar om. Men jag vill inte gå ut med till världen helt riktigt än. Jag hoppas verkligen att det kommer ut från min mun och ingen annans heller.. Vill inte att allt ska bli fel.

Men nog om det, nu har jag lättat hjärtat och är på bra humör igen. Sitter med levande ljus och sitter och väntar på att tiden ska gå. Om en och en halv timme fyller Friiiiidus 18 jordsnurr! Så krogen för henne i morgon, woho! Inte så jätte långt kvar tills jag kan hänga med ut heller, höh (a)

I morgon åker jag till Louise, och vi ska ha så grymt roligt! Ska bland annat köpa mig lite grejjer i morgon. SKHLM är ju skit bra att åka till när man vill ha allt på samma ställe OCH inomhus! Och eftersom kära Louise bor i Skärholmen, så är det perfa!

Nu spelas Tribute på spotify här, så jag ska dansa för mig själv och sjunga med och allmänt rocka fett. Ha en grym måndagskväll folket! Puss på skinkan!


Louise och jag summer 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0